Menu Content/Inhalt
Stoom uit m'n oren!
woensdag 14 november 2007

Witheet ben ik en 'k bereik bijna het kookpunt...! ImageDat is bijzonder, want dat gebeurt me niet zo vaak. Het wordt me nu dan ook echt te bont. Waar ik het over heb? Mijn geweldige keuken van ruim zes jaar oud. Een droomkeuken van Wooning keukens in Bergschenhoek. Daarvoor bent u bij Wooning aan het juiste adres. Bij Wooning is de klant pas echt koning. Ze zullen er dan ook alles aan doen om dit waar te maken. Mocht u toch klachten hebben, dan horen ze dat graag. Service nummers staan 24 uur per dag open!

Waar zal ik beginnen, het is ondertussen een lang verhaal. Toen wij in dit huis kwamen wonen bijna zeven jaar geleden, kochten wij inderdaad de keuken van onze dromen bij Wooning in Bergschenhoek, een aardige rib uit ons lijf! Maar het is genieten, zo'n heerlijke woonkeuken, totdat.......zo'n vijf jaar later (november 2006), het folie op de deurtjes en laatjes aan alle kanten ging los. De alarmbellen gingen bij mij rinkelen en Wooning werd direct gebeld.

Hoelang geleden heeft u de keuken bij ons gekocht? Tja, ruim vijf jaar. Dan is uw garantie net verlopen, u hebt namelijk precies vijf jaar garantie op uw keuken. Afijn, er werd wat heen en weer gepraat en zonder dat er ook maar iemand kwam kijken, kwamen we tot een schappelijke deal. Voor 480,00 Euro zouden ze alle panelen en lichtplinten vervangen. We dachten er over na en besloten de deal toch maar door te zetten.

Dus de hele handel werd besteld, maar de fabriek bleek failiet. Geen probleem, mei dit jaar dus ruim een half jaar later kregen we bericht, de panelen zouden bezorgd en gemonteerd worden. Het zag er allemaal prima uit, op een paar puntjes na. De monteur liet per ongeluk de carrouseldeurtjes uit z'n handen vallen en de lichtplinten waren niet besteld. Ach, kan gebeuren. Dus de deurtjes en plinten werden opnieuw gemeten en besteld. Een paar weekjes later werden de plinten bezorgd en bevestigd, maar met de deurtjes was vast iets mis gegaan, want die waren niet besteld.

Een paar weken later, werden de deurtjes geleverd, helaas u begrijpt het al....het verkeerde model. Vele excuses werden aangeboden. Inmiddels was het nieuwe front op de koelkastdeur krom gaan trekken, de monteur keek er naar en bestelde daarvoor ook direct een nieuwe, wat een meevaller! Een paar weken later werd ik gebeld de deurtjes waren binnen en konden gemonteerd worden. Zogezegd zo gedaan, monteur kwam langs....Helaas geen koelkastdeur en de andere deurtjes waren waarschijnlijk in het verkeerde verfbad gevallen. De koelkastdeur werd een beetje gesteld en door de monteur weer afbesteld. Eén deurtje van de caroussel werd meegenomen voor de juiste kleur. We houden de moed erin, het zal een keer goed komen, toch?

Welnu, na een weekje begon het front op de koelkastdeur toch weer akelig krom te trekken en ik begon hem weer te knijpen. Een paar weken later werd ik in de avond gebeld door een lieftallige dame van Wooning of ik misschien -tot mijn grote verbazing-  even de deurtjes opnieuw wilde opmeten, want er waren geen maten. Ik vertelde direkt over de koelkastdeur en ook daar wilde ze de maten van hebben, geen probleem. Ik vertelde haar het vreemd te vinden dat ik zelf moest gaan meten, dat laten ze namelijk nooit aan een leek als mij over.

De volgende dag werd ik gebeld, door een dame die een afspraak wilde maken voor een monteur. Deze monteur wilde laden komen vernieuwen. Mijn klomp brak echt in tweeen: 'Laden?' viel ik uit. Met een benepen stem aan de andere kant sprak de dame 'Ja, laden, hoezo?' Ik riep het uit, 'ik wacht al een half jaar op deuren, ik moest ze gisteravond nog opmeten!' De dame sprak er natuurlijke schande van. Duizend en één excuus, maar wat koop ik daarvoor. En dat de klanten zelf deuren op moeten meten? Daar had ze nog nooit van gehoord! Ze zou het zo snel mogelijk in orde gaan maken. Fijn!

Dus zodoende had ik vandaag wederom een afspraak met de keukenman. Tussen 10 en 14 uur. Ik hing voor alle zekerheid een briefje op de deur, want de bel is defect. Op het briefje stond, bij geen gehoor bel tel.nr......... Rond een uur of half één komt Kees een kijkje binnen nemen en vraagt; 'Zo, zijn ze geweest?'Waarop ik verontwaardigd reageer: 'Nee?' Kees had het busje zien staan, we waren allebei zeer verbaasd. Ik rende naar de voordeur, het briefje was eraf en in de brievenbus vonden we een briefje. 'Geachte klant, wij waren om half één bij u thuis, maar troffen helaas niemand aan! Wij bellen voor een vervolg afspraak.' 

Witheet, stoom uit m'n oren, stoof ik naar binnen. Klant is koning bij Wooning, nou vergeet het maar! U begrijpt, ik begon weer te bellen met de service dienst, zij vertelden mij dat de monteur drie verschillende telefoonnummers had gebeld namelijk huis, tuin en mobiel. Ik denk dat ik doof ben want ik heb geen van de toestellen over horen gaan. Afijn een nieuwe afspraak werd gemaakt. Dinsdag 4 december.......Wordt vervolgd. U begrijpt wel wij kopen nooit meer iets bij Wooning, want ook met de douche hebben wij al zoiets dergelijks meegemaakt.

Wooning de klant is Koning vergeet het maar!!! Wooning krijgt van mij de koude douche!!!

 

Klik hier!

Klik hier
designed by www.madeyourweb.com